Ας μην κρυβόμαστε, λόγω της έντονης και γεμάτης καθημερινότητας, της μη δυνατότητας να γευματίσουμε με την οικογένεια μας στο τραπέζι το μεσημέρι γιατί απουσιάζουμε, σε συνδυασμό ότι πολλές φορές το πρωί «ξεχνάμε» το πρωινό μας και τα ενδιάμεσα σνακ λόγω βιασύνης ή  άγχους, είτε για κάποιο άλλο λόγο παραλείπουμε κάποια από τα γεύματα μας κατά τη διάρκειας της  ημέρας.

   Αυτό είναι μια λανθασμένη τακτική. Δεν πρέπει να παραλείπουμε τα γεύματα μας και να μένουμε νηστικοί > 4 ώρες!

Βασική και απαραίτητη προϋπόθεση για να λειτουργεί φυσιολογικά ο μεταβολισμός είναι η τήρηση των μικρών και συχνών γευμάτων κατά την διάρκεια της ημέρας.

Τα 3 κύρια γεύματα (πρωινό-μεσημεριανό-βραδινό) πρέπει να παρεμβάλλονται από ενδιάμεσα snacks, τα οποία θα εφοδιάσουν τον οργανισμό με ενέργεια, καθώς και με πολύτιμα θρεπτικά συστατικά πριν την ώρα του επόμενου γεύματος.

Μερικές ιδέες για γλυκές επιλογές  στην δουλειά:

  • 2 φρυγανιές ολικής με ταχίνι, μέλι, μπανάνα & τριμμένα καρύδια
  • Τορτίγια ολικής, φυστικοβούτυρο με γεύση κακάο, 1 μπανάνα & λιναρόσπορο
  • Γιαούρτι & μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη & βρώμη & ξηρούς καρπούς & σταφίδες
  • Ρυζογκοφρέτες, φυστικοβούτυρο με γεύση κακάο & 1 φρούτο
  • Σπιτικό κέικ με φρούτα και ξηρούς καρπούς
  • 2 φρυγανιές ολικής & ανθότυρο & μέλι

Μερικές ιδέες για αλμυρές επιλογές στην δουλειά :

  • Τορτίγια ολικής & σολομό, τυρί κρέμα light & αγγουράκι & ντοματίνια
  • 2 φρυγανιές ολικής ή χαρουπιού, τυρί cottage, ντοματίνια & 2 ασπράδια αυγού
  • Ντάκος με παξιμάδια χαρουπιού & ντομάτα & ρεβίθια & κρεμμύδι & ελιές
  • 3 κράκερ &πάστα ελιάς, ντοματίνια, ανθότυρο, ρίγανη
  • 1 τορτίγια ολικής, τόνο, μαρούλι, ντομάτα, κίτρινο τυρί & μαγιονέζα light
  • Πράσινη φυλλώδη σαλάτα, παξιμάδι ολικής, κίτρινο τυρί, ηλιόσπορο & σταφίδες
  • 2 κριτσίνια ολικής ή πολύσπορα, χούμους, στικ από καρότο και αγγούρι & κίτρινο τυρί

Συνοψίζοντας

Αυτό που μπορεί να σας βοηθήσει για να ελαφρύ lunch box στη δουλειά είναι να περιλαμβάνει τα εξής : πρωτεΐνη (όσπρια, τόνο,τυρί), υδατάνθρακες (φρυγανιές, τορτίγια) και καλά λιπαρά (ξηροί καρποί, ταχίνι, αβοκάντο). Αν το μεσημεριανό σας γεύμα περιλαμβάνει  ένα τρόφιμο από κάθε κατηγορία ,θα λάβετε όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε και θα είστε χορτάτοι για ώρες.